woensdag 12 juli 2017

Werkgroep Hoger Onderwijs & Wetenschap in gesprek met Jan Paternotte

Jan Paternotte maakt sinds maart deel uit van de D66-fractie en is de nieuwe woordvoerder voor wetenschap en innovatie. Een mooie portefeuille op het gebied van leren, experimenteren en innoveren. De werkgroep Hoger Onderwijs & Wetenschap nodigde hem daarom uit voor een kennismaking.

Op 3 juli jl. sprak de werkgroep met Jan Paternotte over hun recente werkzaamheden en namen gezamenlijk belangrijke aandachtspunten door in het wetenschapsbeleid.

De werkgroep Hoger Onderwijs en Wetenschap brengt leden in de thema-afdeling samen met affiniteit en deskundigheid op de gebieden hoger onderwijs (HBO en WO) en wetenschap. Een actueel onderwerp binnen deze werkgroep is de aansluiting van voortgezet onderwijs op hoger onderwijs en de aansluiting van hoger onderwijs op de arbeidsmarkt.

Wil je meer weten over de activiteiten van de werkgroep en heb je interesse? Neem dan contact met op via D66hogeronderwijs@gmail.com